Zakres projektu
Ofuro to sklep internetowy z produktami przeznaczonymi do kąpieli. W zakres projektu weszło zaprojektowanie interfejsu (UX/UI) w wersji desktopowej i mobilnej.
Projekt strony internetowej opiera się na gridzie o szerokości 1170 pikseli, podzielnym na 12 kolumn z 30-pikselowym odstępem.
W hierarchii nagłówków zastosowana została skala Perfect Fifth. Użyty w projekcie font to Avenir.
Lista produktów w dwóch wersjach (dwie i trzy kolumny).
Strona produktowa składa się z dwóch części. W części górnej otwarciowej mamy standardową galerię ze zdjęciami, cenę produktu, krótki opis oraz przyciski umożliwiające dokonani zakupu. W drugiej części strony poniżej, znajduje się rozszerzony opis produktu, składniki, sposób użycia oraz korzyści płynące z jego stosowania. Na samym końcu znajdują się opinię klientów.
Aby dokonać zakupu konieczne jest wypełnienie standardowego formularza.
Standardowe strony informacyjne i strona kontaktowa.
Potrzebujesz podobnego projektu?
✅ Rebranding i projektowanie identyfikacji wizualnej dla nowo tworzonych marek. Logotypy. Projekty materiałów marketingowych. ✅ Responsywne strony internetowe. Proste wizytówki, strony firmowe, landingi sprzedażowe, sklepy internetowe jak i duże portale. ✅ Front-end i back-end. Responsywny HTML/CSS/JS oraz wdrożenia WordPress.
Mniejsze projekty ⏰ zajmują od jednego do dwóch tygodni pracy. Typowe strony firmowe wraz z wdrożeniem WordPressa to czas pracy od jednego do dwóch miesięcy.